Bästa dagen med dejj michi <3

Tjeenare ! : )

Idag är det lördag. Michi kom hem till mej och mamma åkte iväg in till stan för att på sin thai-massage. Jag o michi stannade hemma och sen åkte vi till stan för att åka till mamma :) sen sa mamma att hennes kompis Helena skulle komma , så jag och michi fick till ingången till pendelstationen för att hämta Helena.. Sen vandra vi tillbaka till mamma som var klar nu efter 1 timme .. sen åkte vi till eriksdalsbadet i nåra timmar och det va såå skojjsigt :) det var bara färgade killar där <3 haha, jag o michi tyckte det var så kallt i vattnet från första början och eftersom badet har 3 pooler -1 för bebisar och 1 för mindre barn och sen stoora poolen där det också var lugn sim som typ tog upp heela poolen "/ så det var skiit lite plats för alla som hoppade från kanten och så , och där kom lilla jag och michi och letade efter plats för att doppa oss , meeennn.. emh, jah , det fanns ju inte plats till det, så vi gick till den för mindre barn och gick i :P haha .. det var som en strand för det var grunt till fötterna sen blev det djupare pch djupare så vi gick i sen när det blev djupt till axlarna så hoppade vi på 1 fot resten . hah! skit kul :P sen vi gick upp för att hoppa i den stora poolen . och gissa .. vi hoppa i lugn sim ! så vi fick simma igenom dom dära enskilda simmbanorna med flytsaker imellan . och jag krocka med en under vattnen och börja blöda näsblod .. skumt xD aja, sen kom vi till rätt ställe i alla fall och vi hoppa och gjorde rubbet ! sen när vi skulle hoppa så var det en tjej som var i vattnet och dök utåt och presic innan jag var i vattnet - asså i luften- så dök hon ut och vi krocka ! så hon grina typ och jag sa förlåt sen var vi lite lugnare :P haha.. sen var allt bara bad och sen var det åka hem.. efter det så gick vi till "Thailand" -jag säger så för att det är thailand asså, så jävla koolt-
så vi åt mat och så :) lägger in bilder


michi och jag äter -eriksdalsbadet om ni undrar.. inte Thailand- haha xD




THAILAND


"rummet" heter LOVE HUT <3



min och michis mat som vi delade på :Dmin och michis mat som vi delade på :D

SJUUUKT GOOD COCO'S GLASS ! DAMN VA GOOD !

dom 2 Thailand dagarna :)

muullleee <3

Kommentarer
Postat av: michi

hhaha, sjuukt roligt vi hade xD

kommer aldrig glömma moooa ! <3

2008-08-11 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0