sola och bada med kyckling och sallad

Hejeh !

Idag var jag mamma och mormor och badade i Rålandshovsparken och badade på stranden :) skit mys vare
Vi hade köpt kyckling och potatis sallad till matsäck och så hade mamma köpt en urgullig frysväska :)
Vi stannade ett tag sen gick vi hem och på vägen såg vi en ungdom (tjej) som pratade som invandrare och min syster pratar också så "/ är man svensk så är man , invandrare.. usch .. Aja ..
Sen åkte mormor hem medans jag och mamma åkte till stan och åt på en thailendsk restaurang och innan det så köpte mamma 2 påtankning till mobilen , en varsin . och jag tappade min genom träplankorna på verandan. Men kvinnorna från Thailand är så smarta så hon -servitrisen- tog fram ett bamburör och tuggade tuggumi , och så satte hon tuggumit på bamburöret och fiskade upp det , smart vah? xD och jag o mamma tänkte inte äns den iden :P Sen efter maten så gick vi till pendeltågstationen och på vägen så såg mamma en thai - massage så hon rusade in och fick i 1 timme sen åkte vi hem :)

jag och mormor : )

mamma och mormor : )

Massage



:)

muullleee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0