Fin fint ;)

Hellu ! <33

Idag hade jag skojj minnsan ; ) lr, aa. skojj och skojj . åtminstonde kuligare än alla andra dagar som har varit RUTTNA !
Vaknade, åt frulle , jorde mejj iårdning och stack till centrum med nåra kompisar :) Hittade en fin tröjja på H&M , köppte den på eeeen gång :) sen gick vi till Ginatricot och jag hita snygga jeans men hade ej rååd :( men ska köpa dom imorn, on the Tuesday :) sen gick vi till McDolands. Jag tog en glarre och kompisen tog en Cicken Burgur :D den e guuuud
Det blev lite sent inlägg . klockan är nu 22:40 men jag ska kolla tv me mamma nu , hare mys

muullleee <3

Kommentarer
Postat av: fia

vilka kompisar?

2008-08-05 @ 12:02:26
Postat av: C h r i s t i n e .

SV: nej nej. Vi var vid en badplats som heter malmön som har ett hundbad brevid och det ligger i Köping :)

2008-08-05 @ 13:24:27
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: muullleee <3

jaha, hehe :P okej

2008-08-07 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0